.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران

نخستین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران، شنبه شب در محل نمایشگاهی مرکز استان در جاده ساری نکا به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مازندران، جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال مازندران با هدف جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه های دیجیتال، ایجاد جایگاهی سالانه برای عرضه و ارزیابی در رسانه های دیجیتال در کشور، فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد و همدلی و هم افزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانه های دیجیتال برپا شده بود.

ارائه نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی ها و سرگرمی های دیجیتال، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، هنرهای دیجیتال، فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال از جمله بخش های این نمایشگاه بوده است.

حضور خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مختلف استان مازندران در نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال از بخش های ویژه نمایشگاه بوده که محل رفت و آمد مسئولین ارشد استان، مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از شخصیت های سیاسی، نظامی، انتظامی و امنیتی بوده است.

پایگاه خبری شمال نیوز نیز با حضور پرشور و مستدام خود در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور فعالانه ای در پوشش اخبار لحظه به لحظه داشته است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، استانداری مازندران و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد برگزار کننده نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال کشور بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.915 seconds.